Ny header!

Så nu har jag fixat en ny header till bloggen!

 

Det är jättekul att se att så många har kommenterat inläggen på bara någon timme, och vad kul att ni tyckte om Kenza-bilden! Nu ska jag gå och göra mig iordning för dagen, hehe, jag vet att klockan nästan är två men är man ledig så är man ;) Kvällen kommer jag att spendera med att stå och sälja sjalar utanför ICA Maxi... Kanske inte det roligaste att göra på en fredag kväll, men det funkar.

Jag går Samhällsprogrammet med internationell inriktning så det ingår i vår kursplan att åka utomlands och det är ju kul. Men då får man också räkna med att sälja en massa inför resorna!

 

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Emelie Dahlgren-The one and only!

Hejsan, vad gör du? :)

Ha en bra kväll!

2009-05-22 @ 15:19:13
URL: http://emeliedaahlgren.blogg.se/
Postat av: sannie

snygg ;>

2009-05-22 @ 15:19:42
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0